efter tusen år...

ha jag äntligen lyckas övertala Jocke att gå på balen med mig. Han ha varit skit irriterade på mig dem senaste veckorna eftersom allt mitt tjat gick åt balen. Jag skulle egentligen gå med en i klassen men han hade ställt in det och trodde att jag från början skulle gå med Jocke vilket var delvis sant. Jag ha bestämt att gå med Jocke utan att han ens vet om det. Så nu när han visste om det kunde han inte på grund av jobbet. Men med mitt ivriga beteende fick jag ändå som jag ville. Han ger alltid sig den lilla gubben.

Så nu är jag super glad och jag få gå på balen med mitt livs största kärlek! :)



Flickr.com


Kommentarer
Postat av: Mintra

Själv ska jag inte gå :)

Jag tar studenten den 5:e juni ! =D

2009-04-28 @ 12:02:49
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0