Godmorgon sol!

Jag älskar när solen väcker mig. Jag väcks av naturen och stiger naturligt av sängen. Denna gång utan mitt irriterande alarmklocka för en gång skull.

Man bli så fruktansvärt glad när det strålar ljus i mitt rum. Livet är så härligt just nu!

Idag är det fredag och jag hade tänkt och fota söta Malin och Viktor idag till ett projekt men det få bli imorgon då dem inte ha skola. Idag blir det förmodligen badminton och volleyboll kväll med några vänner beroende på om de har bokat lokalen och om jag inte ha så mycket annat att göra. Det få vi se ikväll.

Nu ska jag plugga som in i helvete. Mitt mål är att bli klar med mitt projektarbete och fotofilm under påsklovet. Det kan ni ger er på! Sen har jag inte så mycket kvar efter det, då kan jag pustar ut... förrutom affärsplanen och kalkylen som ska lämnas in. Men detta gör vi med gruppen. Lycka till med det säger jag bara.

Annars lyssnar jag musik från Slumdog Millionare på Spotify. Förhoppningsvis återkommer jag ikväll :) puss

M.I.A - Paper Planes





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0