grillfest och annat kul

Igår och i natt befann jag mig hos Anna på en liten mysig fest med mysiga människor. Vi grillade på koloniet och spelade sprit brännboll vid hjortsbergskolan. Uppe på backen hör man skrickande hårdrockare/punkare som också hade en liten grillfest. treevligt.

Sedan begav vi oss till Anna för att höja upp stämningen ännu mera. Annas lägenhet är helt underbar och jag kan inte ens vänta tills jag få flytta ut och också få inreda mitt hem så som jag vill.

Kvällen innehöll mycket minglande och roliga spritlekar som fick folk att dricka upp det mesta. För här snålas det inte nej och jag hade en suvären kväll. tack tack underbara människor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0