Hemma!

Intervjun gick bra, faktiskt förvånansvärt bättre än vad jag trodde och som tur var jag välklädd i min svarta kavaj och oversize skjorta bara för att smälta in. Chefen hade nämligen på sig svart kostym, fin byxor och skjorta och assistenten? hon var finklädd i kjol och skjorta (om jag minns rätt). Det kändes först allt för professionellt för min del men det är kanske på tiden för mig att bli mer mognare.

Efter intervjun, en timme senare ringde dem mig. De ville att jag skulle komma tillbaka för observation och utbildningen. Jag trodde faktiskt att de aldrig skulle ringa mig och absolut inte efter en timme! Så jag är stolt och glad över mig själv. Dock måste jag tillbaka till Linköping igen för jag är nämligen hemma nu men jag ska inte dit förräns om tre veckor.

Så man ha varit stolt över sig själv och självklart förtjänar jag att få shoppa loss i den förtjusande staden Linköping. Shopping räckte inte så mycket till på grund av min låga ekonomi, tur att man ha pojkvän som skämmer ut en ibland.


hihi...

Kommentarer
Postat av: johanna

jag saknar dig med! och kul att det gick så bra på intervjun, det förtjänar du <3

2009-04-15 @ 13:57:49
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Joakim

Shoppa loss förtjänar du baby så duktig som du var på Intervjun ^^

2009-04-15 @ 22:12:54
Postat av: Camie

damn vad kul!! :D

2009-04-16 @ 00:37:49
Postat av: Danielle

Vad var det för jobb? ^^

2009-04-18 @ 08:28:44
Postat av: Mikki

ett jobb inom marknadsföring, försäljning och publicitet :)

2009-04-19 @ 15:59:11
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0