jobb intervju

Igår fick jag ett samtal angående om ett jobb intervju...... nämligen i Linköping.  just nu är det ganska krångligt för mig att åka dit dessutom är jobbintervju på en tisdag. suck.. då ha man skola. I värsta fall få jag ta ledigt från skolan och åker med Jocke hem till Mjölby på måndag. Jag kommer att befinna mig i Mjölby om jag få jobbet under sommaren och även under höstterminen då jag kommer att studera i Linköping.

Det är ett jobb inom marknadsföring, mer vet jag inte. Men för mig låter det som en utmanande grej!

Frågan är om man ska åka dit bara för ett jobbintervju? men vill man ha ett jobb borde jag kanske åka dit iaf?


Kommentarer
Postat av: eviiiii

go for it gumman !!

2009-04-07 @ 15:13:12
Postat av: Camie

åh fan vad kul! åk åk åk! tänk vilken erfarenhet jobbet kan ge dej :D

2009-04-09 @ 00:06:46
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0