Min mamma säger att jag är beroende

Jisses min mamma tjatar konstant på mig och min shopping. Hon ha delvis rätt, jag shoppar allt jag ser som jag tycker om. Men det sista jag vill höra är just hennes tjat. Den få jag höra varje dag.

Denna månad ha jag slösat över 2000 kr på shopping om det inte hade varit för Jocke förmodligen över 3000 kr. Jag som trodde att det gick så bra med det dära att spara. Jag är däremot bra på att slösa pengar på fyndor vilket blir till slut ändå lika dyrt som ett ordinarie pris på ett plagg. Igår bröt jag fyndigheterna och köpte ett par skor och en klänning som gick åt ca 600 kr plus en liten handväska och ännu mer plagg som till slut gick åt 1000 kr. Jag fattar inte hur jag lyckas, det är som ett adrenalinkick dock få jag ångest när jag kommer hem då jag bara lägger alla mina shoppingpåsar i ett hörn. Sedan få mamma syn på dem och hon få utbrott på mig. Hon säger att jag är beroende, beroende av kläder och skor. Jag vet inte hur många gånger hon ha räknat mina skor och sagt det rakt ut till mig.

Jag vill inte erkänna att jag är shoppingberoende, jag menar det fanns månader då jag knappt köpte kläder. Denna månad var bara då jag blev så kär i allt och alla.

Kommentarer
Postat av: Danielle

ERKÄNN MAN FÅR EN SÅN KICK NÄR MAN SLUTLIGEN KAN HANDLA NGT MAN TKR OM?! :D:D:D



sv: haha nää jag bangade ur! orkar inte dra till vietnam :P men i sommar ska vi ut någonstans.. har inte bestämt oss vart ännu =)

Vietnam ska vi till nästa år för min killes farfar fyller 100 år.. och killes mamma frågade mig om jag ska dit.. jag bah jaa.. =P kunde inte säga nej heheh

2009-04-28 @ 18:13:36
URL: http://dddang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0