obesvarade samtal

Igår fick jag ett samtal som jag dum nog inte svarade! Folk som försöker nå mig vet redan att det är nästan omöjligt att få tag på mig. Jag ha inget bra svar på det för buzy life ha jag verkligen inte. Anledning till det är att min mobil är döful och värdelös. Jag kan knappt se på den, nästan så att jag inte ens vill använda den även om jag inte ha tillgång till någon mobil. Hursomhelst så måste jag skärpa mig och svara på alla sms och samtal. Sen är min ringsignal så tyst och vibrationen verkar inte funka så är den anledningen löst.

Men tillbaks till samtalet som jag inte svarade eftersom det var ett okänt nummer. Så lika gärna och inte svara på det. Men fick sedan ett sms. Det var ett jävla jobb som ringde mig och på sms stod det att de ville ha mig på deras jobbintervju. Hur trög kan man vara om man heter Mikki är trögheten bara en vardagsord för henne.

Sökte upp nummret, telefonförsäljarjobb. När fan sökte jag på det? palla ringa tillbaka.. Så nu var det löst!
Problemet om mobilen finns dock fortfarande kvar. När fan är det på tiden att jag skaffa en ny mobil? Vem kan besvara på den fråga om inte mig själv, den lata jävel.

Men om jag skulle köpa en mobil, skulle jag vilja köpa en mobil som tyvärr inte ha kommit ut till sverige.

En Nokia Prism Crystal 7900! Jag kan ju antingen drömma eller vänta...





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är bara en tidsfråga innan ja sparkar isönder den :P för den hatar ja verkligen :P men då köer vi en ny bara :P ska nog itne vara någon fara :P

2009-04-23 @ 22:07:53
Postat av: Pontus

haha det är bara en tidsfråga innan ja sparkar isönder den :P för den hatar ja verkligen :P men då köer vi en ny bara :P ska nog itne vara någon fara :P

2009-04-23 @ 22:08:29
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0