The Mist

Filmen vi valde för idag blev The Mist. Ett råd, ser den inte. på grund av dåligt slut. Vi skulle egentligen välja en japansk skräckis men då var jag tvungen att sova över hos henne för aldrig skulle jag våga cykla hem själv. Men istället valde vi denna patetiska skräckis som inte var så speciellt läskigt. Filmen var lite spännande då och då men slutet förstördes allt.

Jag ska kortfatta handlingen. En mystisk dimma, konstiga varelser och hjärntvättade människor thats it.

Nu ska jag gå och lägga mig.... snart.

Godnatt... än så länge.


Kommentarer
Postat av: Camie

ååå. den är kass :D

jag såg halva och sov resten av filmen XP hahaa.. alex fick se klart den och berätta hur den slutade.

2009-04-04 @ 01:43:52
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: Mintra

Haha fattar du att jag fick damp eller ? :P Slutet förstörde allt :(

2009-04-16 @ 15:57:36
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0