Big plans, no clue

Planer inför helgen var från början ingen särskilt tills idag när man ska fatta ett beslut, ett stort beslut inför helgen. Det är en sådan helg där flera händelser plötsligt dyker upp på en och samma gång.

På fredag ska jag egentligen delta på ”Modell för en helg” i kallsvik som Alexander ha anordnat och där jag blev inbjuden tillsammans med flera tiotal blandat folk från lite här och där och ända upp från Stockholm. Fotografen är självklart han som anordnade detta, så makalösa foton som han tar. Det finns även 3 andra fotografer som också enligt Alex ska vara riktigt bra. Detta är ju ett schyst erbjudande men samtidigt känner jag mig inte så fullkomligt bekväm dels på mig själv och att bli fotad bland tjugotal okända människor.

Jag vet att det kommer att bli kul, lära känna nya människor och samtidigt bli fotad, men sen känns det även att folk kommer att slåss för rampljuset, eller är det inte så Alex?

Men detta projekt kommer att bli så lyckad, jag vet det bara. Man ha ju sett hans bilder från hans första evenemang för ”modell för en helg”. Man måste ju bara älska!

Iallafall Johanna frågade mig om jag ville till halmstad på lördag. Egentligen skulle Johanna vara med på ”Modell för en helg” men ja den lilla Johanna, hon bangade ur! Men halmstad låter lockande inte bara på grund av deras underbara strand och goa människor utan festen som jag ska gå på som tycks vara stort och väldigt glamouröst. Mat, sprit och limousin in till centrum, dessutom gratis… men limousin?! Låter ju för bra för att vara sant eller är det sant? Då är det inget man vill missa precis!

Åh svårt val! Eller så stannar jag hemma och ser på Alcazar som spelar i Ljungby. haha


Kommentarer
Postat av: Danielle

sv: tack! hehe jo det är väldigt vitt men grejen är att han inte har tid.. jobbar hela tiden och på helger så kommer han till mig så han har inte tid o fixa hehehe.. :D

2009-04-23 @ 20:06:10
URL: http://dddang.blogspot.com
Postat av: Danielle

hähä anytime ;)

ska du fortf. till vietnam denna sommar?

2009-04-23 @ 20:10:34
URL: http://dddang.blogspot.com
Postat av: Anonym

hehe, nä det var nog ingen direkt konkurrens eller vad man kallar det. jag har stressat som fan och var tvungen att göra provet till samhäll mitt under allt också haha, men allt gick bra. har sett bilder från fotograferna och det jag tagit och fy faan så bra det är. nu gäller det bara att skriva den jävla rapporten också :P

2009-04-26 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0