suget

Min mage skriker efter skräpmat! Inte för att jag är hungrig eller så men fan pizza eller hamburgare hade suttit gott. Jävla sushi som få mig att vilja äta fett och onyttigt.

Sen är det bara en person som fattas vid mitt matbord. Jocke, min kock, min matvrak, min gris och världens bästa sällskap vid matbordet. Vi båda uppskattar och älskar mat så mycket som vi uppskattar och älskar varandra. :)

fan nu lät det som att vår kärlek basera på mat! haha

Hundkött till middag?



Här står min kock i långkalsonger




Kommentarer
Postat av: Joakim

Är sugen på skräp mat och dig förstås^^



Haha hundmat? du är rolig du älskling.



Älskar dig

2009-04-19 @ 21:40:03
Postat av: Mai

Ah om man ändå hade en sån kock! Kan inte din pojkvän jobba som personlig kock åt mig gratis? :P Eller ge mig recept på god asiatisk mat eftersom jag är helt okunnig inom det.

2009-04-20 @ 01:30:43
URL: http://maisans.blogg.se/
Postat av: Mikki

hehe han ha ju sina skills från hotell och restaurang ^^



naww.. visst det går han gärna på det men tvekar på att jobba gratis ;)



hmm.. asiatisk mat? jag tror han är sämst på det! :D haha

2009-04-20 @ 17:22:30
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0