LIU II

Första dan i skolan är avklarad! Dock var introduktionen jätte rörligt och vi fick så mycket information på så kort tid. Jag blev väldigt förvånad över att vi måste ha så många böcker på bara en kurs och än så länge har jag 12 böcker som jag genom tur hittade på biblioteket, annars hade allting kostat över 2000 kr.

Hursomhelst idag känns det bättre, har börjat lära känna en del från klassen och alla är verkar jätte trevliga, sen är vi så blandade, främst på grund av ålderskillnad. Men klassen är bra tycker jag, synd att jag bara ska går där ett halvår.

Annars har jag träffat Tobias idag. Tobias är en vän som också pluggar i Linköping. Jag tyckte att det var skit kul att han också hade börjat där. Så vi bestämde för att luncha hos honom idag. Vi lagade pulvermos med köttbullar, billigt och bra. Studentmat ftw!

Nej nu ska jag pluggar har fått läxor :(

Pusshej!



Tobi fixar lingon :D



Yummy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0