My day

Naw tack för alla fina gratulationer! Dem bästa presenter måste jag påstå <3 för det är då man vet att vänner hör av sig.

Min födelsedag igår firades först med familjen, fick en jätte fin blombukett och ett kuvert med pengar på morgonen, sen begav vi oss till thai restaurangen och sedan hem för lite tårtdags. Det var mysigt att ha familjen i en och samma plats, det fick mig att inse hur mycket jag kommer att saknar dem när jag flyttar ut. Jag älskar er.

Sen hörde Janni av sig och utan tvekan ville hon komma och fira mig. Jag fick någon slags likör med banansmak av henne, så vi tog ett lite sup av det och min fräsha mintu. Det var gott tills det blev för mycket. Iochmed det var ljungby dagarna, så gick vi ut. tråkigt nog hade öltältet stängt så jag bestämde mig för att käka lite av festivalmaten istället.
annars hade jag det jätte trevligt, vi pratade om allt och alla minnen. Det betydde mycket för mig, så tack Janni för att du kom och för att du ställde upp när ingen annan hade tid. Det gjorde min dag <3 Love you biatch!

Min tårta !

Malin och Viktor på besök.

my lovely banni




Kommentarer
Postat av: tsukii

kom inga andra av ljungby-borna till dig då? :O



haha Lego friends var verkligen något vi fastnade för ju och vi var ju uppe helt sent också, värsta tjejbandet hahaha.



naw ingen orsak! du vet hur mycket du betyder för mig och det där var det minsta jag kunde göra för dig! ^^



älskar dig med mikki-san! puss

2009-08-14 @ 14:33:34
Postat av: j.

haha sexig bild! men de är väl klart jag kommer! inte varje dag man fyller 20år liksom :) LOVE YOU TO BIÖTCH! <3

2009-08-14 @ 15:36:34
Postat av: Mikki

ne ingen hade tid verka det som :( sen så ha många åkt iväg.



haha ja det väcker en massa minne med dig :D sen fick man damp bara för att spelet fastnade hela tiden!



naww tack detsamma gumman. :) du betyder mkt för mig med <3

2009-08-14 @ 16:08:48
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: Mai

Grattis på födelsedagen i efterskott :D 20 nu wohoo!

2009-08-15 @ 10:51:22
URL: http://maisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0