plugg plugg

Idag har jag ledig, vilket innebär att jag måste plugga! :( Jag ligger lite efter med basgrammatiken och det insåg jag inte förens igår. Vi skulle ha läst hela häftet. Jag hoppas att den svenska grammatiken ger mig någon nytta för jag menar behöver vi ens veta vad nominalfras eller morfen är för något? Jag läser ju engelska inte svenska.

Sen har jag en annan uppgift som måste vara klar till imorgon. usch jag hoppas att jag hinner, vill ju så gärna ut och träffa Tobi och Petra senare ikväll.

Just nu kan det inte bli tråkigare än så här...







Kommentarer
Postat av: Camie

Plugga på !



JAAAAAAAA! Ni måste ha en inflyttningsfest, jag kommer upp med detsamma, no doubt! :)

2009-08-25 @ 16:04:38
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0