Roller skate

Fler bilder att komma från Vietnam!

Här finner ni mig och mina kusiner rullande i full fart, mina kusiner åkte i rullskridskor och jag i inlines. Jag som är "pro" på inlines kunde inte åka i rullskridskor utan att trippa. Konstigt nog, men inlines har faktiskt bättre stöd. När jag höll på trilla, erbjöd en kille att lära mig hur man åkte och då var man tvungen att hålla hans hand m.m. åh så romantiskt..... not. Han visste själv att jag kunde åka.

När rullandet blev så enformigt hoppade vi i "radio bilar" eller snarare mer som en eldriven bil för en femåring. Jag som hade tanken att köra snabbt för en "nature air condition" efter den svettiga rundan, men den jäkla maskinen åkte hur sakta som helst.

Så efter den pinsamma tur gick vi till en karaoke bar. Det var skit kul och självklart sjöng jag bara på engelska, typ låtar från ABBA, Beatles m.m. Det mest roliga var när jag sjöng låten Zombie från The Cranberries! Haha nån måste ge lite liv på baren för själv ha man tröttnat på vietnamesisk musik.

När klockan hann slå tolv gick vi hem och vi blev stoppade över bron av ett par moppe killar. De sa något till mig jag inte förstod  men min kusin skällde ut dem och bad dem att sticka. Så de stack, thank god.

Annars hade jag en riktigt suvären kväll!



Världens godaste drink. My god jag kan inte beskriva hur guddomligt drinken är.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0