Linköping

Idag kom jag hem från Linköping med fyra shoppingbags i handen. ångest... eller inte! fick ju med lite sommarrea. eller vänta lite .. på två produkter av sex. icke bra.

annars är jag nöjd med mitt köp, ångrade dock att jag inte köpte lite mer... från sommarrean då. Jag har lovat mig själv att inte handlar flera skor eller väskor eftersom jag redan ha handlat ihjäl mig utav dessa från VN. trots löftet hittade jag en ny sko/väsk butik, tysk dessutom men som sålde skor och väskor förmodligen billigast i andra sko/väskbutiker i Sverige. Butiken hette Deichman? hittade iaf ett par "balmain" inspirerande, inte som mina men ett par liknande i nitar för runt 300 kr. sjukt billigt! Jag är glad över att jag höll mitt löfte även om dessa erbjudande var riktigt bra men nu vet jag iaf var jag ska handlar när jag är i jakt efter nya skor.

Dagens outfit ser ni till vänster.
och till höger hittade jag en jätte fin väst från Gina Tricot.
Synd att den inte fanns i mindre storlek.



Jag hade jocke med som sällskap.
Han gick runt med mig i fyra timmar men hittade ingenting.
tycker synd om killar som måste följa med deras flickvänner på en shoppingtur. hahaha







Kommentarer
Postat av: em trang o viet nam ne

it is beautiful.the monkey is almost here in mong caj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0