Dec. 23, 2009 Nyttiga händelse

Det har varit fullt fart under jullovet med tanke hur tråkigt det brukar vara i lilla Ljungby.  Det känns nyttig. Nyttigt att umgås med vänner och familjen.

Vi har som sagt firat vår kära Camie på hennes sena 20 årsdag. Hon bjöd på koreansk barbeque och sushi. En riktigt smaklig måltid med goda glassdrinkar. Fina berörande tal för Camie fick mig att vara helt känslosam speciellt när det var min tur att säga något. Det enda som kom ut från mig var typ *buhuhu* haha okej inte direkt men allt kom från hjärtat. Mot kvällen körde vi drinklekar med kortlekar som innehöll varierande frågor, dock uppskattades sexfrågor som mest. Jag är rätt öppen av mig och det är skönt att dem flesta är det med. ;)

Julklappar inhandlades för första gången igår, eller knappt. Jag hittade bara ett paket till min mamma i Växjö, ohh I'm so screwed. Jag få handlar något idag på stan för imorgon är det Julafton! uff vad tiden rinner...

Idag kom jag nyligen hem från Janni, umgicks med henne igårkväll. Så gulligt av henne att hämta mig. Vi lagade en god salladsbål med kyckling/köttbullar, blev as gott! Vi åt upp nästan allt men bjöd resterna till hennes mamma och bror. Sedan kollade vi på en film 1408 och hade som vanligt massa chitchat hela kvällen. Jag ha saknat henne så mycket den kvinnan alltså! På fredag är det utgång med gänget! Längtar!

Ja sen saknar jag givitvis Jocke :)

Nej nu få det räcka, jag ha fått allt sagt förutom God Jul och Gott Nytt År alla mina kära vänner och läsare!




 

 



Kommentarer
Postat av: olivia alm

hej! såg att du visste vart man får tag på cicle lenses :D kan du berätta och vet du hur mycket det kostar? majla



mvh olivia

2010-01-10 @ 15:59:22
URL: http://ooliviaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0