Dec. 25, 2009 Friday Morning

Julafton har varit god och mättande. Ingen julstämning utan mat eller hur? ... eller livet överhuvudtaget
Christina och hennes familj kom på besök och kvällen slutade med att jag och Christina smet ut till hennes place och rökte vattenpipa på hennes balkong. Lite små rolig med vattenpipa under julafton.

Sen nog gav jag mina julklappar till min familj idag men dem blev super glada, speciellt min bror eftersom han inte förväntade sig något egentligen. Jag är också nöjd med min julklapp och är samtidigt förväntansfullt på vad Jocke ha hittat till mig ;) Dock råkade han avslöja en gåva haha

- Du vet Jocke, jag ha hittat en riktig god parfym den nya YSL, den luktar underbart! Den slår Black XS!
- Va?! Varför sa du inte innan? *suck*
- Vad menar du med det?
- Hmpff.. inget.

Ni kan ju själv lista ut vad jag ska få, hihi.



Kommentarer
Postat av: Towe

Hej Miki! (: Vad har du för inställningar på kameran för att fånga ljuset så? Skitsnyggt!

2010-01-08 @ 15:17:15
URL: http://tuss.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0