Dec.19, 2009 Evas birtdaymys

Vilken lovely skrattdag men det är inte så konstig? det är Evas dag vi snackar om! En vän med underbaraste dock sjukaste humor som alltid ha varit sig lik sedan första gången vi träffades. Fredagsmyset fylls med underbara flickor, smörgåstårta och mycket mycket skratt. Det gillar vi! Ikväll är det utgång men eftersom jag ska på Camies födelsedagsmiddag tror inte det blir något för mig :( men jag ser framemot att fira vår kära camie :)

Hur som helst, Grattis till min vän Eva på din 20 årsdag! My first best friend ever! <3




Kommentarer
Postat av: Jenny klindt

jaa de är klart! min 20årsfest är ju 29e januari som du är bjuden på !!! ^ ;) pusss

2009-12-19 @ 21:16:57
URL: http://bittertruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0