var är stranden?

Så fick man sin lingonvecka igår när vi skulle ut till stranden och bada. lyckad! Istället satt jag och kollade på när mina kusiner njöt av havet medan jag njöt... av att kolla på.

Solen var på väg ner så jag kunde inte heller sola för den delen.  Dessutom var stranden helt täckt med vatten på grund av regnet så det fanns i princip ingen strand. Bortsett från det var dagen annars ganska trevligt, fick ju knapra till en massa kräftor och annat gott. Sedan fick man till roliga bilder på vägen till stranden.


När man kör på vägen vad träffar man inte på då? jo DUCKS i rad "såklart"! När mina kusiner såg ankorna stoppade dem vägen för dem så jag kunde fota lite. hihi



Här är jag! :)




Så här nära var havet från en restaurang där jag satt och fotade.





Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-23 @ 21:21:09
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Camie

daaaamn, fick du en vidvinkel objektiv som kitobjektiv?! den bilden med ankorna har lite fish-eye effekt

2009-07-24 @ 22:45:30
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0