Kort uppdatering om skattjakt!

Jag vet att jag är sämst på att blogga! Det beror inte på bloggtorka så det kan mycket väl beror på att jag ta studenten IMORGON! Vilket innebär att tid finns inte till att blogga på ett tag, men jag ska försöka uppdatera lite snabbt om allt!

Innan den stora dagen hade vi i fredags skattjakt och jag ha aldrig haft så kul på länge! Klassen lyckades skämma ut sig totalt men det var bara positivt för ingen slog oss så vi vann, både tävlingen och bästa utkläddnad, hoho. Vi fick bl.a. göra saker som mona på rondellen, bryt dialekt på mcdonalds (det fick jag göra), äta snor från någon annan, tugga tånagel från någon annan, spola ner sitt huvud på toalettstolen... ja allt det sjuka fick Mattias ta ansvar för. Mycket poäng det! haha.. sedan var det ju andra roliga aktiviteter som sjung ihop i stan till en mcflurry och vilka gav oss inte pengarna om inte socialdemokraterna! haha.. sedan fick vi galoppera genom stan och skrika Jihaa, nypa fem okända på röven, carwasha bilen i underkläder, släpa en lastbil och en glassbil till domarn och förvånansvärt fixade vi det med ;) Som sagt vi var helt enkelt bäst!

och lite bilder ska ni minsann få se! Njut av vår vinst!




Carwash i underkläder



Så här överdrivet ful var man!



Världens bästa team!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0