Prom 09

John Bauers bal var helt underbar och sagolikt. Våran bal tog plats på Teleborg slott, riktigt kungligt må jag säga. Alla var så fina, uppklädda och ompysslade vilket gör hela balen så oehört vacker!

Balen började kl 17:00, där alla först samlades utanför slottet för att fotograferas och mingla lite med vänner och familjen. Jag hade världens bästa paparazzi med mig, Camie och Fossan. De tog minst 500 bilder ihop, oj oj och jag ha inte ens sett 80% av bilderna! Min baldejt var såklart min älskade pojkvän.

Runt kl 18:30 välkomnades personalen oss. Sedan skulle par för par går upp för slottets skyhöga och branta trappor. Tur att jag inte snubblade, det tog Sara ansvar för hörde jag hehe.

Väl inne fick vi välkomsdrink och så jävla törstiga som vi var klunkade vi snabbt i oss champagne. Inte så speciellt gott faktiskt. Sedan skulle vi hitta våra platser och lyckligt gick jag till slottets bästa plats. Där mina flickor satt såklart.

Maten serverades väldigt sent då vi höll på att svältas ihjäl och inte nog med det, maten var inte tillräckligt mycket för min del. Det serverades förrätt som var skagenröra, huvudrätt kyckling och potatismos, efterrätt Tiramisu men egentligen för att göra menyn bättre vet ni ju hur maträtterna bruka beskrivas, t.ex. Mozzarella pestofylld kycklingbröst, serveras med Italiens vinägersky och potatisbakelse. För mig var det bara kyckling och fyrkantig potatismos. Simple as that! Annars var det supergott, ville faktiskt ha mer och det fick jag. Några tjejer hällde över lite av deras mat till mig haha. Inte så oehört glamouröst, kände mig som en gris.

Efter maten var det paus, fotograferades lite till med klassen sen var det valsdans på slottet. Det var kul men jobbigt med tanke på alla feta baklänningar man råkade trampa på, sedan höjdes stämningen med DJ Musik. Dansade heeeela natten tills det blev för mycket för mina fötter. Som vanligt!

Annars vill jag tacka kvällen och alla som gjorde min dag! Tack Camie och Fossan för underbara bilder, Kelly för min vackra balfrisyr, Jocke som ställde upp, och Madde som höll balen och alla som förgyllade min kväll. tack tack!


Och bilder ska ni självklart få se! Camie om du ser detta, skicka bilderna till mig om det går (A)

 
Älskar denna bild, tack cam!



Jag och min baldejt



Beautiful ladies




Älskar med denna bild! Ha så många favoriter att det inte riktigt gå att sätta fingret på dem



We fcking rule the castle!




Det är sjukt många bilder, så besök min facebook där finns alla bilder!






Kommentarer
Postat av: Ottilia

Otroligt vad vacker du är! :)

2009-06-04 @ 12:34:36
Postat av: D.L

din bal var sjukt fin!

2009-06-05 @ 17:53:45
Postat av: Fossan

Övernattningen då? haha :P Och det speciella nudlarna =)

2009-06-07 @ 00:07:36
Postat av: Anonym

2009-06-07 @ 00:08:06
URL: http://fossan.blogg.se/
Postat av: Mikki

Jo det ha jag ju glömt! Det är klart jag ska tacka dig för sovplats och nudlarna ;)

2009-06-08 @ 21:21:05
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: Mikki

tack Ottilia och D.l :)

2009-06-08 @ 21:21:51
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0