R.I.P Michael Jackson





Irwin väckte mig i morse och sa "Guess who died?". Jag som var helt nyvaken svarade så klart "No?".
Irwin, "Michael Jackson".. "What! Are you serious?"och jag vaknade till.

Jag blev jätte chockad efter att ha hört nyheten så jag var bara tvungen att kolla in på nätet. Helt ofattbart! Han dog av hjärtstillstånd och blev bara 50 år gammal. Tänk alla som ha sett fram emot hans sista konsert i London. Tragiskt...

Jag kommer att hedra hans minne trots alla kaos han ha skapat i sitt liv. Jag tror och hoppas hela världen hedra honom också. Jag som växte upp med hans musik och diggade verkligen honom för att min pappa gjorde det. Detta är bara för sorgligt.

Nu ska jag nonstop lyssna på Michael Jackson på spotify.


R.I.P The legend King Of Pop Michael Jackson.





Kommentarer
Postat av: yen

HAHAH jag blev ocksa fett chockad, jag fick reda pa det for typ nagon timma sen :P



nej jag menar vart du bor i sverige XD

2009-06-27 @ 11:16:20
URL: http://oichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0