Student veckan över...

Äntligen vila efter en slutkörd studentvecka! Jag ha varit på fem andra utspark och studentfester, snacka om utmattad jag blev speciellt efter min student, då bakfyllan var som värst och jag vägrade dricka något då allt smakade vodka.. usch.

Hur som helst så är jag i Mjölby hos Jocke, där vi i fredags firade Kents student. Tråkigt nog ösregnade det men annars var stämningen ganska trevligt, dock inte lika galet som mitt. hehe men maten som Jockes mamma tilllagade är alltid lika utsökt! Så jag stormtrivs annars ha jag haft det ganska fullt upp, förutom alla studentfester ha jag träffat på Jockes familj och släktingar. Annas (Jockes systers) bebis är otroligt söt, nästan så att man själv vill ha en, hihi.


Alla bilder på studenten kommer snart när jag ha fått bilderna från Camie :)



puss på min fina Christina



Mat från Sandys fest

P.S Alla bilder är tagna av Karro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0