nonsense

Idag skulle jag åka hem men en viss person ha hindrat mig dem senaste dagarna. Jag vill inte heller åka hem då jag vet att det är sista dagen vi träffas innan jag åker till Vietnam. Jag tänker inte så mycket på Vietnam, jag är varken nervös eller förväntansfullt med resan. Jag ha ingen åsikt om det.

Nu i natt beger tjejerna till Öland och jag är fast här. Men det ska inte hindra mig från att åka? Jag fundera på att ta tåg dit imorgon. Det är trots allt snart midsommar, nåt måste jag göra! Sen hade inte Janni tjatat ihjäl mig hade jag inte haft motivationen. Men jag uppskattar att hon tjatar på mig, det bevisar bara att hon bryr sig om mig. :)


Men Öland ligger i mina planer inför midsommar! (i värsta fall få jag fiska med jocke under midsommar "jockes planer")

Vi kanske ses där ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

klaaaaaart du ska med :D

2009-06-17 @ 17:18:12
Postat av: tsukii

glöm inte på lördag!! vi alla ska ju vara :O och ja, var ska jag hamna om du inte e hemma? tänkte komma nu på fre men förmodligen få jag komma på lördag ist. kommer ju inte kunna åka ner till er annars om du inte är hemma, haha du får höra av dig som sagt! Puss

2009-06-18 @ 03:19:25
Postat av: Mikki

åh.. jag hatar när alla planer är så tighta! jag tänkte åka till Öland idag med andra kompisar men nu måste jag åka tåg dit för jag missade möjligheten till en skjuts, sen ska dem stanna där tills söndag men jag täntke åka hem tidigt på lördag och där måste jag även åka tåg. tanken var att jag skulle få skjuts dit sen åka tåg hem eller åka dit med tåg sen få skjuts hem.



Men planer blev nu helt förstörda! :(

Jag ha lovat dem Öland sen förra året, då midsommar skulle vara våra tradition. men nu vet jag inte vad jag ska göra längre för Jocke blir bara sur och ledsen när jag åker. Sen är jag fortfarande fast i Mjölby!



Gash.. jag kan inte ringa dig för Jocke ha mobilen på jobbet. :/ men jag lova höra av mig.



finns det ingen annan dag vi kan vara? varför just denna helg? jag ha heeela veckan på mig innan vietnam.



Just denna helg är midsommar som jag ha lovat dem andra :(



Pussa

2009-06-18 @ 10:21:51
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: tsukii

ah men jag vet inte, hade tänkt åka hem nu på söndag till borås, men förmodligen åker jag hem nu i helg till borås då för jag är ganska pank och kan inte åka mellan städerna , annars hade jag stannat :(

2009-06-18 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0