Baby G-shock

Jag insåg nyligen att jag behöver en ny klocka. En klocka som jag är tvungen att använda för den är så snygg och inte för att jag behöver ha koll på tiden.

Onödigt? Inte när jag fann Casios baby G-shock kollektion som var otroligt-heta-och-måste-ha! Baby G-shock klockor finns i alla tänkbara färger, allt från neon till pastell. Som ni ser är dem flesta av designen så 80-90-tals retro, men nu är dem tillbaka och enligt mig hetare än nånsin.

En av dessa klockor få bli mitt nästa köp när jag ha råd för billiga är dem inte.



                     
          
                                                    
Älskar färgerna!


Baby G-shock love kollektion 2008
En till honom och en till henne.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0