Dyrt

Allting är så dyrt nuförtiden. Studenten, studentflak, pubrundan, balen osv. jag som ha lovat mig själv att spara till en resa med Jocke under sommaren, men nej istället fortsätter jag att slösa och inte bara på de nödvändiga saker, för jo pubrundan och hela studenten är nödvändig tycker jag. Viktigt att inte missa! Så dem är jag villig att betala för.

Men som jag ha räknat ihop ska allting kostar 1750 kr som jag ska knåda ihop denna vecka typ.
Studentflak - ca 300 kr
Balen - 1300 kr med partner
Pubrundan - 250 kr

Jag lever bara på studiebidrag och ingen i min familj sponsra mig fastän jag inte heller frågar så ofta. Kanske på tiden att jag ringer pappa?


Kommentarer
Postat av: ewie

studenten är dyr, det är bekräftat hihi

2009-05-05 @ 02:50:52
URL: http://ewiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0