Sex säljer inte längre på Eurovision!

Igår dissade jag terazza och laddade mig inför Eurovision istället. Jag vet att jag är lite sen uppdaterad men fatta vad glad jag blev när Norge vann, Island kom två och att UK slog ut Turkiet! Norge var definitivt min favorit, trots att jag hejjade på Sverige men denna gång hade hon inte lika stark framträdande som hon hade förr. Hon kunde ha sjungit låten bättre!

Iallafall Norges bidrag var underbar och charmig. Det var liksom på tiden att det fanns en låt som jag tyckte om som vann och inte sån där överskattad sexistisk ballader låt där tjejer bär minimala klänningar eller metrosexuella killar som tror att de är sexiga men ser mer eller mindre ut att vara mesiga bögar. Sex säljer inte längre på Eurovision!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0