Oh My God!

Oh my God, Gissa vad? Min balklänning ha kommit!! och jag är hur överlycklig och hur otroligt lättnad som helst! Nu kan grubblandet över om min balklänning kommer i tid försvinna. Men det bästa av allt är min balklänning sjukt vacker,  dessutom passade den mig perfekt! förrutom att den är skit lång, så min mamma få nog fixa till det lite. Min balklänning ska egentligen vara champagne färgad men ser ut att vara mer kräm färgad. Men det funkar.

Annars är jag ååh så glad idag. Hela dan har varit bra och jag kunde inte sluta säga "Oh My God" när jag såg paketet, slet sönder den och tog snabbt på mig den.

iiiih nu längtar jag jätte mycket till balen och det är inte länge till bara 4 dagar kvar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0