Update

Ännu ett inlägg om sen uppdatering.

Idag kom jag hem från växjö på en pubrunda med alla friskolor igår. Jag känner mig totalt skabbig och kladdigt på hela kroppen, dels på att jag luktar sprit och dels på att hela mig kropp är skriven med en permanent penna. Det gick inte heller så speciellt bra att tvätta bort bl.a. sälbajs på mitt knä.

Annars var pubrundan rätt skoj! Alla andra friskolor hade på sig baby blå och baby rosa t-shirt medan vi hade skit fula lime gröna t-shirt haha men vi syntes självklart ut mycket mer, vilket var meningen. ;)

Vi gick på 3 olika pubar och i den sista klubb samlades alla friskolor och festade loss. Som vanligt dansade man ihjäl sina fötter. Sedan ha jag funderat på att skippa sista studenfesten för det börjar bli samma sak hela tiden. Ibland orka man inte med dagen efter...

Men vi få se om det blir den sista studentfest annars har vi ju den efterlängtande balen, dock ha min balklänning inte anländit ännu :( Jag få fan panik!

Nåja, nu ska jag städa skiten ur hamstrarnas bur, det var flera veckor sen jag gjorde det. :P
 







Kommentarer
Postat av: j.

är de en till studentfest? :D

2009-05-27 @ 20:00:27
Postat av: tsukii

aww du är så sööt hihi :DD

2009-05-28 @ 10:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0