Var är du?!

Nu är jag hemma hos Johanna efter en vimsig fast kul kväll med ja fulla människor såklart. Vad mer förväntar man sig under valborg? Stan var inte lika kul som man hade förväntat sig trots att jag ville in på stenladan. Men det blev som det blev och nu är jag här utan kvinnan i huset!

Jag är jätte orolig efter i natt då Johanna tog ut hunden för en promenad och hon ha inte kommit tillbaks förrens nu! Hon ha båda sina nycklar och mobilen hemma. Vad ska jag göra? Jag fick liksom panik för en stund innan och gick ut bara för att se om hon var i närheten.Var kan hon vara?! Jag hoppas ingen ha kidnappat henne, fy att jag ens ha den tanke! Jag ha inte kunnat sova och vågar inte plinga på hos grannen Peppe. Det enda jag kan göra nu är att vänta?

Johanna kom hem nuuuuuuuuu!

UPDATE:
Vid kl. 9 plingades stenhårt på dörren. Det måste vara Johanna tänkte jag. Öppnade dörren och framför mig stod fyra fulla killar och frågade efter Johanna. Jag blev helt förvirrad och sa "Nej, jag undrar detsamma!" Sen hopp kom Johanna mellan killarna. Haha den bruden alltså så jag kunde inte bli arg på henne. Nu var hon iallafall hemma och säker. Killarna var ifrån Eskilstuna. Påminner mig om gamla vänner därifrån, på grund av dialekten. Man kan inte bara älska deras sköna dialekt.

Efter att ha träffat dem begav jag och Johanna hemåt.

Kommentarer
Postat av: Sandra (Eskilstunabo)

haha skön dialekt går ju att diskuttera...



EN MASSA SPANIEN KÄRLEK TILL DIG <3

2009-05-01 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0