Nov. 16, 2009 underlig dag

Idag har jag varit med i en underlig tanke och situation. På tåget satt jag och tänkte nämligen på sushi, inte bara "tänkte" utan var faktiskt sugen på det. Kan man vara så hungrig att man tänker på en sorts maträtt som man inte alls är så förtjust i?

En annan konstig händelse var när jag steg av tåget väl framme i Mjölby. Det var så mycket folk vid avgången att jag följde med floden. Jag brukar annars ta genvägen hem, men underligt nog följde jag ett par som gick till parkeringen och där var det stopp för mig. Tänkte för mig själv "var fan är jag?" gick tillbaka och tog en annan väg.

Vad är det som händer med mig egentligen? Känns som om jag är fast i någon annans kropp idag. Men jag gav det ett skratt efteråt och tänkte hur patetiskt kan man vara haha.

Här ser ni en bild på mig i en underlig pose.



Kommentarer
Postat av: :: T S U K I I ♥ ::

hahaha söt du är!

2009-11-17 @ 18:35:31
URL: http://tsukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0