Nov. 4, 2009 Tisdags

Igår spräckte jag min plånbok. Att shoppa är numera inte min grej, min grej är impulshandlandet. Oh ja, jag är bäst på det. Jag brukar handlar mycket fyndor i mängder, men igår ha jag lärt mig att sluta handla en massa skräp istället för att satsa på det jag verkligen vill ha. Idag fann jag en söt topp från Monki. Jo Monki har blivit this thing for me, en plats jag alltid måste besöka i varje shoppingtur. Förutom kläder, inhandlade jag nytt smink för det var åratals sen jag gjorde det eller knappt. ärvt en del från mamma.
Sist men inte minst ett par nya örhängen till min fina smyckeställ. Örhängen är från New Yorker.

Monki - 400 kr

Örhängen New Yorker - 45 kr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0