Nov. 20, 2009 jag kommer dö

Snart har man tenta på proficiency exam 2 och vi har max 4 timmar på oss i salstentan. jag kommer dö.
Efter det är det bio med tjejerna, ska ju se Twilight: new moon som varar över 2 timmar lång. jag kommer dö igen. kidding.

Enligt IMDB, har filmen inte alls uppnåt så många stjärnor som jag hade förväntat mig. 4,3/10. Sounds bad enough.. Men vi få se, filmen ha trots allt kommit till premiären.

Btw, jag ska se den i Norrkööööping. Nästan en timmes tågresa... usch jag kommer återigen dö. Undrar hur många gånger man kan dö? haha dont mind me.

 

better puts some lipstick before I die.

 


Kommentarer
Postat av: Jocke

Dö inte babe jag behöver dig levande^^



By the way, ska till rikard sen och ha spelkväll. Mario Wii ska vi spela. Puss älskar dig

2009-11-20 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0