Okt. 5, 2009 Dissar dagen

Dissar dagen med att jag alltid få ångest varje gång jag ha köpt en bok. Inte bara att det gör ont i plånboken, det gör även ont att läsa boken när man inte är dugg intresserad utav Amerikansk politik t.ex.

Sedan ogillar jag när främlingar tittar på när jag äter. Speciellt idag, när jag åt min mumsiga baguette från Subway på tåget, satte det en tjej vid andra sidan av gången och ständigt stirrade på mig hela hemvägen. Fatta störande! Jag vet att du glor och kan du sluta med det! Jobbigt att man inte kan äta sin baguette ifred!

Men och andra sidan få hon gärna glo! Då hon nämligen tog upp sin lilla macka utan påfyllning. haha inte undrar på att hon stirrade. Jämför sin stackars macka med min maffiga baguette. skadeglädje.




Kommentarer
Postat av: T S U K I I ♥

HAHAHA ! xD



sv: det är macaroons typ, vet inte hur jag ska beskriva men googla på det! haha skit gott:D

2009-10-05 @ 22:59:46
URL: http://tsukii.net.tc
Postat av: Jenny

haha ojj :p lite ilska där ;D;D ... hur gick det me foreign policy? Är du taggad inför oral exam lr ? :O ... Hehe

2009-10-07 @ 15:30:26
URL: http://bittertruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0