Draft: Okt. 1, 2009 TWILIGHT REVIEW

Jag visste det och nu när jag ha sett Twilight kan jag äntligen bekräfta för mig själv att den inte var överdrivet bra. Men den var okej.

och komiskt, jo jag och Jocke skrattade en hel del. T.ex. på en scen där "vampyren då" stod mot väggen och stirrade på vad hon nu heter och sedan när hon vänder sig om igen för att se om han verkligen stod där, var han helt borta. Jag kunde listat ut det själv. Det var så uppbart och dåligt gjort! Men vi fick ett gott skratt där.

Sen har dem så enkla repliker! rätt dåliga också..
så som "Are you afraid of me?"
- "I'm not afraid of you"
- "Now I'm afraid of you"

.. man bah "ehmm okej" det var ganska tillgjord ut.

Sen andra scener som när han gick fram till henne och sa "we shouldnt be friends" och "stay away from me", men har dem ens varit vänner? och det var ju han som gick fram till henne och sedan säger håll dig borta från mig. Det har hon ju alltid gjort! trög vampyr.

Jag kan däremot inte förneka att karaktärerna är snygga, trots deras blekfisa hy. Men det fanns scener som spännande faktiskt. Men det behöver jag nog inte ta upp eftersom ni ändå gillar allt inom Twilight vad jag kan se.

hursomhelst, där har ni den. Så farligt var den inte ändå, Jag kan ju tänka mig se the new moon :)




Kommentarer
Postat av: Lilly

Hahaha... Nu har du iaf sett den, då var det överstökat. :)

2009-10-01 @ 19:20:10
Postat av: Jenny

;D Läs boken! De har tagit i princip, Allt ur boken. =) Så som kommentarerna med =) ^ hehe ;D bra att du sett den! Häng på oss o se New moon på bio i nov! Sofia är på iaf! ;D;D

2009-10-01 @ 22:08:54
URL: http://bittertruth.blogg.se/
Postat av: Caisa



Åhh det är så sorgligt att dom ens kunde göra filmen så dålig ju^^ gillar den inte alls, böckerna är mycket bättre! Håller helt med dig där han säger till att dom inte ska vara vänner^^ dom har pratat med varandra typ 2 gånger innan det? HAha xD

2009-10-07 @ 15:16:30
URL: http://aanakinskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0