Okt. 14, 2009, STILL KEEP GOING

Jag och Helene hoppar som tokar när vi fick G+ på vår litteratur recension. Det känns härligt, för en stund sen trodde jag skulle faila.

 

Hoppas det går lika bra på fredag, har nämlig tenta på cultural studies fastän jag är inte ens nära redo. Men jag ska fixar detta! Om inte på fredag, så finns andra möjligheter att göra om den.

 

Det är nästan otroligt att jag höll mig kvar på den platsen som jag är idag, trots att jag ha velat hoppat av många gånger. Men om jag ha klarat mig så här långt, kan jag inte ger upp nu. Kan helt enkelt inte göra det nu!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

nej ge inte upp! vill ha kvar dig i kursen! vi får kämpa tillsammans!!! =)=)<3

2009-10-15 @ 13:58:07
URL: http://bittertruth.blogg.se/
Postat av: Lilly

Kämpa på Mikki! =) Bara att bita ihop... Det kommer att gå bra. Hoppas det gick bra med tentan! Kramar

2009-10-19 @ 15:50:09
Postat av: T S U K I I ♥

Jaa, det är online spel men man msåte tanka hem den! Jättegulligt spel, joina!! :D ladda ner den här: http://www.speedyshare.com/814112969.html



haha ah du jag vet inte, men det jag kan konstatera är iaf att vi har världens bästa granne!! Aldrig kommit så bra överens med andra grannar tidigare, men detta är iaf en bra vän till oss hihi :D



ja vi gjorde en massa saker, och det är helt klart oförglömligt! Saknar dig massor <33

2009-10-19 @ 22:55:23
URL: http://tsukii.net.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0