Okt. 28, 2009 sick of morgan

Den där Morgan går mig på nerverna snart. Minst 1-2 gånger i veckan ringer person efter person till min mobil och frågar om det är Morgan?

- Hej Morgan!
- eh nej det är Mikki...

- Hej, jag letar efter Morgan?

- Hej, det är Mikki.
- Du är inte Morgan?

- Hej, det är Ida som ringer från arbetsförmedling angående om blabla.
- Jaha? hej?
- Är det Morgan jag pratar med?
- Nej det är Mikki du pratar med!!

Sjukt jobbigt. Alla ringer efter Morgan men inte mig även om det är till MIN mobil de ringer till. Varje gång ett okänt nummer dyker upp tänker jag för mig själv "Inte den jäkla eftertraktade Morgan igen!"



Kommentarer
Postat av: T S U K I I ♥

HAHAHA, han kanske ha lämnat ditt nr på varje ställe? haha ;P

2009-10-28 @ 15:22:04
URL: http://tsukii.net.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0