Okt. 28, 2009 trying to fool me is not going to work!

Haha vilket jävla skämt! Skorna som jag hade bloggat om, budade jag upp till 46 dollar men andra personer hade efter några minuter budat över mig. Tanken var att jag skulle lägga ett ytterligare bud men sedan klickade jag upp historiken på alla budare och det visade sig att alla budare hade nästan likadana nicknamn som t.ex. "e**g, a**g, c**e, osv. Snackar om obvious att det är samma person med olika konto som ha budat så mycket med troende på att jag ska buda högre för dessa skorna. Men hell no, efter att jag hade sett historiken budade jag inte mer för jag visste om när auktionen är avslutad kommer jag ändå få "second offer", vilket jag fick! Haha men jag sa att jag inte hade tänkt och lägga ut 46 dollar från början men köper gärna om den kostade 40 dollar, dvs knappt 300 kr för skorna.

Men vi få se vad dem säger ;) Det är ändå ingen som vill ha dem ju!







Kommentarer
Postat av: danielle

haha yes.. me no kidding =P



är skorna helt nya eller?

2009-11-09 @ 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0