Okt. 29, 2009 awesome weekend

Detta ha hänt igår:

Åkte hem till kära Ljungby. igen..
Färgat mig (blev röd/brunt, när det egentligen choklad brunt jag ville ha)
Fixade mig hos Eva
Förfestat hos Beckas pojkvän
Halloweenfest på Harry's/Terazza (dem har byggt ihop och renoverat lokalerna, ett stort plus! men ett minus om att jag inte klädde ut mig i år)
Träffade på gammalt och nytt folk
Träffade på en döv kille och detta blev vår lilla så kallade "konversation":

- Hej, Mikki (skakar hand)
- uhmeh.. (teckenspråk?)

Hans vän kom fram till mig och sa att han inte kunde höra.

- ohh (jag tog fram en penna och kvitto från baren och skrev) :

Can you hear music?


Det var fan det dummaste jag skrev på länge. haha Men jag hade en awesome bra kväll, pratade dock i sömnen med Eva tills kl 4 och jag var tvungen att vakna tidig för jag hade lovat mamma att åka ner till stan med henne.

Men nu är jag hemma, sliten och trött. Ikväll blir det skräckfilm med tjejerna igen.

Har tyvärr inga bilder från igår :( Sätter en digitalkamera till min önskelistan som julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0