MTV VMA

Jag missade VMA så jag klickade genast in på MTV för att se repriset. Jag satt still med tårar väl lyssnar på Madonnas tal om Michael Jackson. Den var så oehört berörande. Gud vad jag är känslig som lipar bakom skärmen, undrar hur mina känslor skulle reagera om jag VAR där. Snacka om att vara avis på blondinbella, fast hon verkar göra ett bra jobb ifrån sig bortser från hennes sunkiga engelskan.

Kanye West däremot var ju så respektlös mot Taylor Swift. Han kunde väl ha uttryckt sina åsikter EFTER VMA, istället för att ta mikrofonen från Tailor. Oavsett vad alla säger, tyckte jag att hennes musikvideo var helt bedårande! Så hon förtjänade månmannen!

Sen fick jag rysningar på Lady Gagas show, helt utmärkt, åh önskade att man var där i New York. Nej nu ska jag se vidare på programmet, har bara kommit halvvägs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0