SPANIEN FEVER!

Jag kan inte fatta att jag fann "reklamfilmen" på Campus el Sabio! åh jag fick rysningar igenom hela filmen även om reklamfilmen sög och såg uppenbarligen tillgjord ut men fan vad kul det var, speciellt när man såg mig själv och mina älskade vänner. Jag kan inte beskriva min nostalgi känslan just nu, det enda jag vill göra är att spola tillbaka tiden! Det vore en sann dröm idag, för visste ni. Idag har det gått ett år sen dess. Åh fattar ni det, ett år sen vi drog till spanien, lätt att jag skulle göra det igen! Jag saknar klassen så mycket. Kärlek till Spanienklassen. <3

OBS! Ljudet är konstig.


 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

coolt att du pluggat i spanien tkr jag! Måste varit en grym upplevelse! =) Du måste ge mig recensioner på när du sett filmen sen ;) Haha



Ang min video - tack för att du tkr det! =) Men det låter grymt mkt bättre i verkligheten! Hehe Hatar ljudet i datorn, förstör allt :/. Vi får ses någon dag snart tycker jag! Kanske plugga lite ihop samtidigt =) Då kan jag ju spela för dig iaf du vill ;D Hehe kramkram ^

2009-09-16 @ 16:13:34
URL: http://bittertruth.blogg.se/
Postat av: carolina

Hej, jag såg att du visste vart man kan få tag på circle lenses, snälla säg vart? jag har letat som en tok :(

2009-09-18 @ 10:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0