Sneak Peak

Bara för att jag är snäll idag, kan ni få se en liten sneak peak av bl.a. en icke tomt lägenhet. Vi har bestämt för att vara ekonomiska av oss med tanke på att jag bara lever på CSN bidrag men vi köper såklart saker som vi verkligen behöver först. Inredningsprylar kommer i andra hand dock fann jag lite små prylar från secondhand som kan vara fint att ha i min lilla pågående inredning. Men möbler och sådana saker som vi redan har använder vi förstås utav.

Så inredningen är under konstruktion men vi anser att vi är klara med det mesta och det firade vi med kyckling pesto som Jocke ha hunnit laga idag. Vi bjöd hans familj som tack för att de ha hjälpt oss så fruktansvärt mycket.

Som ni ser älskar jag detaljer, det är poängen med en lyckad inredning, enligt mig. Jag gillar saker som sticker ut. T.ex. fina tavlor eller varför inte kakburkar? mönstrade porslintallrikar? Rosa kinapinnar? Det gör inredningen så speciellt. Att få småsaker att sticka ut lite grann anser jag unikt och snyggt. Men i min inredning ska det inte vara alltför mycket detaljer, vill ju inte bli utpekad som amatör inredare (vilket jag redan är) som inte vet var gränsen går.


rosa chopsticks


En riskokare som ni ser är ju ett måste! Hallå en asiat i sikte!

Vardagsrummet börjar liknar nåt



Min älskade klädstång! Köpt från IKEA 69 :-


Badrummet


Vår obäddade säng.
Visste ni att det egentligen är en våningsäng som vi har tagit ner. Smart va? :)
Dock måste jag notera till mig själv att köpa en finare påslaka.


Min mäster kock... och min sambo. hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0