Kaos!

Det är kaos i vår nya lägenhet! Vi har så mycket som måste göras och lägenheten är inte liten ni. Skräp och flyttkartonger är överallt! Det känns som att jag ska bosätta mig här resten av mitt liv men pinsamt nog har jag tänkt att bara bo här i ett halv år. Min helg som det ser just nu spenderas jag med en soppåse och en trasa dock är det mycket möjligt att jag står i sovrummet och viker ömt och hänger fint upp mina kläder. hihi

Men alla möblerna är inne och jag är tacksam över att ha fått så mycket hjälp av Jockes rara familj. De har verkligen ställt upp för oss.

Men Idag ni ska jag och Jocke sova här i natt trots kaoset. Vår första natt, fyfan vad härligt!

Sen insåg jag även att jag bor i ett festområde, inget och hurra för faktiskt speciellt när grannen spelar skit kass dunk musik. Jag började små tjata om att jag hellre vill bo i ett ålderdomshem, där är iaf tyst. Sen snodde jag internet från min granne, haha där fick du för att ha Eurosivion med vad heter hon? Helena nånting med Number One på högsta volym! blä.

Fast nu är det tyst, kanske för att man måste vara tyst efter kl 23. enligt kontrakten. Nu slipper jag vara en aning små grining. Annars kör jag med samma dunk nästa helg. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0