Myrorna

Tobias visade mig Second Hand Myrorna i Linköping igår förresten. Förmodligen den största secondhand butik jag någon har varit i. Som en nykomling gick jag nyfiket omkring och bläddrade på kläderna, det var som att bläddra igenom sidor efter sidor på en bok. Varje sida hade alltid något nytt, precis som kläderna. Galge efter galge och jag kan hålla på hela dan! Det är därför jag gillar secondhand butikerna.

 

Trots att det fanns jätte mycket kvar att se och mycket att fynda, hittade jag faktiskt inget mer än bara en kavaj för 105 kr. När jag var på väg att betala, såg jag en bloggerska som jag följde och beundrade sen länge och det var ett sammanträffade att jag fann henne precis på secondhand affären där hon jämt bloggar om. Jag har läst hennes blogg sen hon blev nominerad till mest originela på veckorevyn, sen dess föll jag för hennes blogg. Jag är nog inte den enda som älskar hennes awesome outfit, hennes inspirerande bilder och djupa texter. Så jag var ju tvungen och gå fram till henne och säga hur bra hon var. Hon blev glad. Jag gillar att göra människor glada. Men jag rekommendera starkt hennes blogg bookofmiri.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: M I M I

åhh second hand är verkligen skitbra! kollar man noga så kan man hitta riktigt fina fynd :d som du då!

2009-09-11 @ 17:46:43
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: tobi

den nya jackan var ju så jävla snygg

2009-09-11 @ 19:15:43
URL: http://myacademic.wordpress.com/
Postat av: Camie

Ooooohh I like bookofmiri tooo!!! hon har övercool stil :)

2009-09-12 @ 03:31:42
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0