okej okej, jag ska se den!

Det är fan otroligt att jag ha laddat ner Twilight filmen. Jag vill bara se den bara för att jag vill bekräfta för mig själv och för andra att den inte kan vara så överdrivet bra. Det är därför jag vill se den inte för att alla ha sett den. Det är otroligt många som har blivit små besatta vampyrnördar (haha förlåt Jenny) och jag måste förstår varför!

Men och andra sidan tänk om den är så överdrivet bra som alla säger? fan då är det kört för mig haha för det sista jag vill bli är en vampyrnörd!


 

 


Kommentarer
Postat av: Lilly

Sett den än? =)

2009-09-15 @ 14:53:45
Postat av: Anonym

haha nej inte ännu faktiskt :O ha så mycket plugg på gång :(

2009-09-15 @ 21:31:49
Postat av: Jenny

först klagar du på att jag har östgötska o nu vampyrnörd! Tycker inte du om mig ???? :'( :( ;)

2009-09-16 @ 16:04:48
URL: http://bittertruth.blogg.se/
Postat av: SAM

haha den är inte överdrivet bra som alla säger men den är väl bra :) är dock inte supersugen på new moon :P

2009-09-29 @ 19:02:29
URL: http://ninjafiona.blogspot.com
Postat av: t

HAHAHAHAHAHAHAAH!! jag kollade på den för två veckor sen bara, och tycker den är överskattad.. men den är faktisk riktigt bra :D men är nt besat... och killen är itne så jävla snygggg så man vill knulla honom och bli biten som alla säger O.o HAHA. men den är bättre ju fler gånger du kollar på den :o skumt..

2009-10-03 @ 09:20:01
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0