the view

Mitt liv är inte så intressant just nu. Speciellt inte under denna vecka som jag har så fruktanstvärt mycket att göra. non-stop plugg är vad som inväntas dagligen. Ibland känns det som att artiklarna om American Cultural Studies och dess frågor tar aldrig slut! Sedan måste jag få tag på en litteratur bok som jag ännu inte ha fått tag på men som måste läsas ut inom två veckor. Great Mikki, just great....

Imorgon åker jag iaf hem till kära Ljungby, INTE för att koppla av utan få hjälp från min styvpappa. Ingen annan kan hjälpa mig med frågorna. Jag känner på mig att min styvpappa vore en bra stöd just nu. Vi har t.o.m. mailat till varandra om detta.

Hursomhelst om jag lyckas med detta seminariet, längtar jag att få ha min alldeles första inflyttningsfest! Den ska bli av så snart så.


Hade jag valt en studieplats, skulle det har varit i Spanien, vid det runda fönster i Cambus el Sabio.

Det var verkligen vår mysiga plugghörna <3




Kommentarer
Postat av: Jenny

damn! vad vackert!!! där skulle jag lätt sitta o teckna! ;D inspiration i mängder! hehe =)



ja i helgen pluggar jag. Annars inge spec. Du vill inte ses en stund typ sön eller måndag? Jag har inte råd o ta mig till dig tyvärr :/ har 90 kr till den 25e o de är allt :S. Men om du vill hit en stund så fåru det =)^ kramkram



2009-09-18 @ 22:17:38
URL: http://bittertruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0