Feb. 14, 2010 Happy new lunar year!

tänkte att jag behövde blogga lite för er, vill ju inte vilseleda er med "stay tuned" från mitt senaste inlägg dock var jag så pass lat igår! Men jag hade det väldans trevligt i fredags med äntligen mycket dans på Harrys. Finally, dem senaste gångerna kom jag inte så långt.

Annars hoppas jag att ni ha haft en underbar nyårsfirande! Själv har jag inget annat på huvudet idag än mat. Eva var så gullig och smsade "Gott Nytt År" till mig imorse och ville ut och fira det med mig. Så söt. Hon är inte ens asiat men jag ska träffa henne snart. Sedan få vi se om andra är tillgängliga? Jag håller på att dö i Ljungby!


anyway, GOTT NYTT ÅR MINA GULA VÄNNER OCH FÖR ER SOM OCKSÅ KÄNNER FÖR ATT HA ETT GOTT ÅR!

och glad alla hjärtans dag var det ja.

PUSS



Kommentarer
Postat av: Lilly

Happy Chinese New Year and Happy Valentine´s day Mikki! :) Ha det kanon i Ljungby! Kramar

2010-02-14 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0