Feb. 19, 2010 Fredag

Jag behöver en extern hårddisk nu! Ni anar inte, jag har nästan 20 000 bilder på min dator. 20 000 BILDER! Helt otroligt. Helt onödigt. Helt... värdefulla. Mina precious bilder om ni skulle förvinna, vad mitt hjärta skulle såra. Så en ny hårddisk på jakt!

Även en ny bok har jag på gång. En erotisk novel. kanske less erotic men mycket sexigt enligt beskrivning. Can't wait to read it! Boken heter The Enchantment of Lily Dahl för er som undrar.

Även sökt till diverse jobb som jag fann på ams. Nåt måste jag göra under tiden jag inte gör något. Jag skrev både CV på svenska och engelska. Alltid till någon nytta. Jag börjar undrar hur många gånger jag ha skrivit CV nu. hmm..

Även en två veckors semester är väldigt behövligt! Jag och Jocke har funderat på att åka på en semester under maj-juni. Vietnam ligger högst på lista! Men ack biljetter är så dyra dit. Vi lutar även mot HongKong för att det är någorlunda billigare dit. Någon som är sugen på att åka med?




Kommentarer
Postat av: christina

jag är så på. jag har inget att göra heller! :D

2010-02-19 @ 17:25:40
Postat av: janni

jag vill med!!!!!!!!!!!!! dock kan jag inte missa öland, de går bara inte för sig..

hahaha

2010-02-20 @ 14:42:25
Postat av: TSUKII ♥

hur mkt ligge biljetterna på? :}

2010-02-20 @ 19:24:23
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0