Feb. 23, 2010 Onsdag

Mitt snor rinner. Ett tecken på förkylning eller allmänt snuvig på grund av kylan? Jag känner på mig att det är både och. Trots att jag känner mig smått förkyld vill jag inte hålla mig isolerad. Det är så fint väder ute! Så jag bestämmer mig för att åka till Norrköping och ta en fika med Jenny. Kanske kika runt lite i butiker för jag minns knappt när det senast jag var ute och shoppade. Illa. Det var så länge sen sist och jag behöver något nytt i gaderoben även om jag knappt få in något mer. Det här med att aldrig åka till Norrköping var något som min mun reagera före min hjärna. Det är klart jag vill åka till Norrköping. Staden är rätt mysigt ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0