Feb. 3, 2010 It's all about the soup!

Jag som hemmafru? Även om jag har upplevt hur det är att vara hemmafru under dem senaste dagarna nu, är det inget illa skulle jag säga och när jag är igång, åh ja då spelar jag en stor roll i köket. Men resten är så tråkig och tidslösande and so not me. Under min tid i köket har jag lyckats göra vietnamesisk nudelsoppa och jag är inte bara duktig utan jag faktiskt blir ännu bättre varje gång jag gör det. Jocke avgudar det dessutom! Det är som en karusell i mina smaklökar när jag äter min unika nudelsoppa.

Mina vänner, ni måste komma hit och smaka!



Kommentarer
Postat av: Mai

Lär mig?!?! :)

2010-02-04 @ 12:07:38
URL: http://maisans.blogg.se/
Postat av: tobi

jag vill lätt ha soppa

2010-02-04 @ 13:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0